Dagens Dagbok - Fredagen den 21 november 2008 - Eftermiddagen.

Åkte sen hem direkt efter mötet på jobbet. Jimmy var hemma när jag kom hem. Han var ju frisk i dag, och hade tänkt jobba. Men dom hade ont om arbete på hans jobb, så han fick en betald ledig dag i dag. På måndag ska han i alla fall jobba igen.


Höll på och fixade lite här hemma först när jag kom hem. Ringde ett par samtal gjorde jag också.


Sen så gick Jimmy och jag en sväng till Centrum. Först så var vi på Clas Ohlsson och köpte CD-skivor och fodral. Sen så var vi på Bokia där jag köpte en ny almanacka. Och sen så var vi på HemKöp och köpte lite matvaror.


När vi kom hem så åt vi middag tillsammans. Sen efter middagen så stack Jimmy iväg nästan direkt. Han åkte in till stan för att möta upp några kompisar, och sen så skulle dom ut och festa lite i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0