Dagens Dagbok - Fredagen den 7 november 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Var bara inne en kort stund och kollade mail och post. Sen så gick jag iväg till Centrum.


Jag handlade presenter till tre personer, som vi ska fira i helgen. Jag köpte födelsedagspresenter till min syster Anette och hennes sambo Kenneth, så fyller år på söndag och måndag. Och så köpte jag fars dag-present till min Pappa. Vi ska fira alla tre på söndag eftermiddag hemma hos Anette och Kenneth. Vad jag köpte skriver jag inte, för man vet ju aldrig vem och vilka som läser.


Sen så handlade jag lite till mig själv. Fyra pocketböcker på Bokia, två reflexer på Bokia, och en liten radio på TeknikMagasinet. Bilder på shoppingen kommer i ett separat inlägg lite senare.


Gick sen hem från Centrum. Och när jag kom hem så höll jag på här hemma och plockade, fixade, donade, pulade, och grejade med lite allt möjligt och omöjligt.


Satt lite med datorn en stund också. Och satt även och läste lite i min bok: "Dödergök" av Katarina Wennstam.


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hur verkar boken?

2008-11-07 @ 18:33:56
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Bim

---> Junitjej: Jag har läst ungefär två tredjedelar, och den är jättebra! (Men inte riktigt lika bra som hennes bok "Smuts".)

2008-11-07 @ 18:44:15
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0