Dagens Dagbok - Fredagen den 7 november 2008 - Kvällen.

Jimmy kom hem från jobbet vid kvart över sex, för han hade jobbat över i dag. Vi två åt då middag tillsammans. Och sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning.


Vid halvåttatiden så gick vi båda två iväg mot Centrum. Jimmy gick till tunnelbanan och åkte iväg in till stan för att möta upp med en kompis, och sen så skulle dom vidare ut och festa i kväll. Jag gick till Hemköp och köpte lite gott att äta till kvällen.


Vid åttatiden så satte jag mig uppe i vardagsrummet, och så tittade och lyssnade jag på "Idol". Och åt och drack en massa gott.


Borzko jobbade ovanligt sent i kväll, för att vara fredag. Han kom inte hem förrän vid niotiden. Han åt då middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning. Och sen så gjorde han mig sällskap i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0