Dagens Dagbok - Lördagen den 22 november 2008 - Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan sju i morse. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det en fika och lite nyhetsläsning i datorn. Vid halvnio så gick Borzko upp, och genomgick sina morgonbestyr. Han och jag åt sen frukost tillsammans.


Vid halvtiotiden så stack Borzko iväg med bilen bort till FarstaHallen. Själv så höll jag mig inne denna snöstorms-förmiddag. (Se bilder i inlägget före det här.)


Jag höll på och fixade, donade, pulade, plockade, småstädade, och grejade med lite allt möjligt och omöjligt här hemma. Och så varvade jag med stunder vid datorn, och med bokläsning.


Vårt bredband fungerade inte på hela förmiddagen, så jag fick använda mitt lilla mobila bredbandsmodem från Tele2.


Läste så småningom ut min bok också. Recension kommer som vanligt i ett separat inlägg.


Vid tolvtiden så vaknade Jimmy och gick då upp. Han åt frukost, och jag åt lite lätt lunch. En fika och en pratstund blev det också.

Kommentarer
Postat av: petra

:)

2008-11-22 @ 13:20:43
URL: http://readysetgone.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Petra: :-D

2008-11-22 @ 13:25:38
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0