Dagens Dagbok - Lördagen den 29 november 2008 - Morgonen.

I morse så larmade mobilen klockan halvåtta. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn.


Borzko gick upp vid niotiden, och genomgick då sina morgonbestyr, och åt frukost. När han sen var klar så gick han iväg till Farstahallen för att träna.


Vårt Internet fungerade inte på morgonen, så jag satt i telefon med Comhem ett bra tag. Dom hoppas på att det kommer att börja fungera igen under dagen. Nu sitter jag med mitt lilla mobila bredband istället.


Jag hade bjudit hem min Mamma och Pappa på middag och kortspel i kväll. Men tyvärr så kommer dom inte, för Mamma mår inte riktigt bra. :-(


Nu ska jag göra mig klar, och så ska jag sticka iväg in till stan. Och möta upp min lilla stora Tufsan! ;-) Vi ska ses i stan vid elvatiden. Sen så ska vi kolla på julskyltningarna, på julmarknader, shoppa lite skor och kläder kanske, fika och luncha, promenera, och prata, prata, prata, och prata! Mysdag!!! :-)


Kommer väl hem framåt eftermiddagen någon gång. Ska försöka att komma ihåg att fotografera mycket i dag, som jag i så fall lägger in i kväll. Kanske att jag mobilbloggar något under dagen också.


Sen i kväll så blir det lördagsmys med Borzko, med gott att äta, och "Stjärnor på is".


Vad ska ni göra i dag? Och i kväll? Vad ni än gör, så ha en trevlig dag och kväll! :-D

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha en trevlig lördag!

2008-11-29 @ 10:23:04
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Jennie

Låter som en väldigt trevlig mor och dotter dag.:) Jag äslar julen och allt där till.



I dag ska vi äta julbord med mina svärföräldrar klockan 15.00, innan dess är det lite allmänt plockande här hemma och dammsugning, vi ska även åka förbi biblioteket innan julbordet. Efteråt sedan ikväll rullar vi väl in genom dörren och då blir det bara kvällsmys i soffan med Stjärnor på is, något mer att äta än lite godis blir det nog inte. Ha en fin dag

2008-11-29 @ 12:01:12
Postat av: Bim

---> Junitjej: Tack! Den blev jättetrevlig! :-)

2008-11-29 @ 17:16:08
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Jennie: Åh! Julbord! Vad gott! :-D

2008-11-29 @ 17:16:39
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0