Dagens Dagbok - Lördagen den 8 november 2008 - Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan halvåtta i morse. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn under tiden.


Borzko hade gått upp klockan halvsex, och åkt iväg för att jobba i dag. Han jobbar en ordinarie lördag var sjätte vecka numer, på sitt nya schema. Och beräknar att vara hemma vid fyratiden.


Jimmy var inte heller hemma. Han sov över hos en kompis i natt. Vet inte när han kommer hem.


Jag höll på och fixade, donade, plockade, pulade, och grejade med lite allt möjligt och omöjligt här hemma en stund.


Sen så satte jag mig och läste ut boken: "Dödergök" av Katarina Wennstam. (Recension kommer i ett separat inlägg).


Satte mig sen en stund med datorn och bloggade, läste bloggar, och läste nyheter. Och sen så blev det lite lätt lunch och en fika vid tolvtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0