Dagens Dagbok - Måndagen den 10 november 2008 - Kvällen.

Borzko kom hem från jobbet vid halvsjutiden. Han åt då middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning. Och resten av kvällen så tittade han på sport på teven uppe i vardagsrummet.


Jimmy satt större delen av kvällen på sitt rum. Han delade sin tid mellan datorn, teven, tevespelen, datorspelen, och musiken.


Och jag satt större delen av kvällen i kökssoffan. Jag delade min tid mellan datorn och boken. I datorn så läste jag som vanligt bloggar och nyheter. Och boken jag läste i var: "En sorts kärlek" av Ray Kluun.


Klockan nio så ska jag sätta igång teven i en timme. För då ska jag kolla på det sjätte och sista avsnitten av "Matakuten" på TV4, som handlar om skolmaten. Och efter att det är slut, så blir det sängen.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vi såg Irene Huss "Guldkalven" i söndags. Jag gick tillbaka i din blogg och såg att du hade sett den i slutet av september. Jag är så dålig på att hålla reda på filmnamn och jag var säker på att jag sett den. Men det hade jag inte så vi såg den som sagt i söndags. Jag tyckte att den var riktigt bra för att vara en Irene Huss film. Ok, att det var lite otäckt det där med fingarna och så, men man fick som tur var inte se så mycket. Tyckte att den var spännande och riktigt bra för att vara en "b-film".

2008-11-11 @ 15:20:40
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, vi har ju sett alla Irene Huss-filmerna, och jag tycker att alla är helt okej. Fast jag gillar nog Varg Veum-filmerna bättre. Och det är din förtjänst att vi har sett alla! För det var du som tipsade om dom till mig! :-D

2008-11-11 @ 15:32:02
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag håller med om att Varg är mycket bättre, man jag blev överraskad av Huss filmen att den var så pass bra som den var (har aldrig några höga tankar om de filmerna).



Haha vad kul att det var min förtjänst :)



Du har tipsat mig om flera bra filmer också :)

2008-11-11 @ 15:52:34
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, det är roligare att få tips om filmer och böcker av "vanliga" människor, istället för av recensenter! :-)

2008-11-11 @ 20:28:44
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Ja precis så är det ju. Oftast när man läser betygen på olika filmer i tidningar så är det långt ifrån vad man själv tycker. Det är bättre att höra filmbetyg av människor som har liknande smak som en själv. Det som också är bra är att jag kan fråga om filmen var väldigt läskig.. :)



2008-11-12 @ 17:11:43
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, absolut! Och jag är ju tvärtemot vad du är! Jag älskar ju läskiga filmer! ;-)

2008-11-12 @ 18:13:00
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0