Dagens Dagbok - Onsdagen den 12 november 2008 - Dagens Jobb.

Jobbade förstås precis som vanligt i dag också. Först så rengjorde jag dom åtta avloppen i diskrummet, vilken är min uppgift varje onsdagsmorgon. Sen så var jag en stund i skalen och förberedde grönsakerna. Efter det så gjorde jag i ordning alla tre matsalarna inför lunchserveringen. Och slutligen så jobbade jag som andreman i stora matsalen.


I dag så serverade vi soppa (kycklingsoppa), mjukt bröd (skivad Pågens Lingongrova), och pålägg (skivad ost). Och givetvis så hade vi vår salladsbuffé som vanligt också.


Vi var fulltalig personalstyrka i dag. Allt flöt på bara bra. Och ingenting speciellt hände.

Kommentarer
Postat av: Snurran

Vad roligt när du skriver lite mer om jobbet - jag hade glömt din onsdagssyssla och den ser ju jag aldrig :-)

2008-11-12 @ 19:37:48
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, den sysslan kanske inte är så mycket att se precis! ;-)

2008-11-12 @ 19:47:33
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0