Dagens Dagbok - Onsdagen den 19 november 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Jimmy var hemma när jag kom hem. Han hade varit hemma från jobbet i dag på grund av förkylning. Han har en hemsk hosta, och han är snorig, och har ont i halsen och huvudet. Och så är han allmänt trött och hängig, och mår dåligt.


När jag kom hem så höll jag på som vanligt här hemma, och plockade med lite allt möjligt. Sen så satt jag lite med datorn också.


Vid fyratiden sen så åt Jimmy och jag middag tillsammans. Efter middagen så gick Jimmy och la sig i sängen igen, eftersom han är sjuk. Jag höll återigen på och fixade lite här hemma, och varvade med datorstunder.

Kommentarer
Postat av: Snurran

En av mina fackliga jobbarkompisar har precis återkommit från 1,5 veckas hemmavistelse. Hon har varit jättesjuk med hosta som höll på att bli lunginflammation..Hoppas att Jimmy klarar sig från sånt iallafall! kram

2008-11-19 @ 23:21:21
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Jimmy mår bättre i allt annat i dag, utom just hostan... Men han ska nog jobba i morgon tror han.

2008-11-20 @ 17:00:18
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0