Dagens Dagbok - Onsdagen den 19 november 2008 - Kvällen.

Och kvällen blev, som alltid, lugn och skön.


Jag satt större delen av kvällen och läste i min bok: "En plats i solen" av Liza Marklund. Och jag läste så småningom ut den också. Recension finns som vanligt i ett separat inlägg.


Jag varvade förstås också med stunder vid datorn, och då blev det bloggande, bloggläsning, och nyhetsläsning.


Lite fixande här hemma blev det som vanligt också.


Jimmy mådde dåligt även på kvällen. Och han låg större delen av kvällen inne på sitt rum, och tittade på sina nerladdade serier.


Borzko kommer hem sent i kväll. Han trodde inte att han skulle vara hemma förrän vid tiotiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0