Dagens Dagbok - Onsdagen den 5 november 2008 - Dagens Jobb.

Jobbade som vanligt i dag också. Även i dag så var jag först den första halvan av dagen i skalen och fixade i ordning grönsakerna. Och sen så var jag den andra halvan av dagen i diskrummet och hade hand om disken.


Kollegan som var sjuk i går, kom tillbaka till jobbet i dag. Men i stället så var en annan kollega sjuk... Så vi blev en personal kort i dag. I dag jobbade ju inte heller Snurran hos oss, för hon jobbar ju fackligt onsdagar och torsdagar.


I dag så serverade vi fiskgratäng med kokt potatis. Och vår salladsbuffé.


Lite lugnare än i går var det i dag. Men det blev ändå lite stressigt, eftersom vi hade personalbrist. Vi fick i alla fall hjälp i disken under den allra stressigaste tiden.


Allt flöt ändå på rätt så bra, och ingenting speciellt hände.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Näe, vad tråkigt! Tur att kollega nr.1 var tillbaka iallafall... Nästa då, blir det länge eller bara en dag? Synd att jag inte kan byta dag och jobba i morgon istället för på fredag, jag ska på ett möte mitt på dagen.. :-/

2008-11-05 @ 20:27:52
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, det är den kollegan som det är jobbigast när hon är borta... Vet inte om det bara var i dag, eller om det blir längre...

2008-11-05 @ 20:34:52
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0