Dagens Dagbok - Söndagen den 9 november 2008 - Kvällen.

Och kvällen blev lugn och skön som vanligt.


Borzko är fortfarande hos sin Mamma, jag skulle tro att han kommer hem vid tiotiden.


Jimmy satt större delen av kvällen på sitt rum, framför datorn. Nu har han precis börjat att kolla på en nerladdad serie, på teven.


Jag satt större delen av kvällen inne på Jimmys rum, med datorn. Bloggade, läste bloggar, och läste nyheter.


Nu är klockan kvart i nio, och jag tror att jag ska ta och göra mig i ordning, och gå och lägga mig i sängen, och läsa i min bok.

Kommentarer
Postat av: annebelle

Jag tycker inte det verkar som att man får mer kommentarer om man bloggar mycket dvs många inlägg på en dag. Hur mycket tid lägger du ned på att blogga per dag tror du? Tittar du in till mig fortfarande eller har tröttnat på Annebelle?

2008-11-09 @ 21:04:13
URL: http://annebelle.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Annebelle: Nej, kommentarerna motsvarar inte alltid antalet inlägg.



Jag har ingen aning om hur mycket tid jag lägger ner på bloggen. Det är väldigt olika dag från dag. Men det blir nog en hel del tid.



Jag tittar in till dig så fort du har uppdaterat. Jag har dig i min RSS-läsare. Jag har absolut inte tröttnat på din blogg. Du är en av mina favoriter. Men fast jag själv klagar på att andra är dåliga på att kommentera, så är jag lika dålig själv! ;-)

2008-11-10 @ 15:43:55
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: annebelle

Haha, det blir lätt så, ja! Jag är också rätt dålig på att kommentera men ibland så. :) Här har vi storm och håller på att blåsa bort. Vårt tälthus lyfter snart till högre höjder. ;/

2008-11-10 @ 16:41:34
URL: http://annebelle.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Annebelle: Ja, jag tänker i alla fall inte ta bort din blogg ur mina favoriter i första taget! För din blogg är mycket speciell för mig. Den är inte lik någon annan. Och du blandar verkligen allvar med lätta inlägg.



Här är också halv storm... Grått, trist, och regnigt... Blä!

2008-11-10 @ 17:59:58
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0