Dagens Dagbok - Tisdagen den 25 november 2008 - Eftermiddagen + Kvällen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på som vanligt här hemma och fixade lite.


Vid halvfemtiden sen så kom Jimmy hem från jobbet. Då åkte vi iväg i bilen nästan på en gång.


Vi åkte till Gullmarsplan och så hämtade vi upp Jenny där som kom direkt ifrån skolan.


Sen så åkte vi till McDonalds i Västberga där jag bjöd på middag. Jag åt en McBean (vegetarisk burgare).


Efter att vi hade ätit så åkte vi hem till Jenny i Tumba. Jocke var inte hemma för han jobbar eftermiddags/kvälls-skift den här veckan.


Jättemysigt att träffa Jenny! Och krama henne! Det var ju tio dagar sen jag senast såg henne. I och för sig så pratar vi ju i telefon i minst en timme varje kväll. Men det är ändå inte samma sak som att ses! :-D


Jenny fick sin strykbräda, som jag hade bytt mig till, istället för strykjärnet som hon fick dubbelt av. Hon fick också låna två böcker av mig. Och så fick hon en massa jul- och adventspynt som vi inte använder längre.


Vi fikade, och sen så spelade vi Jockes nya spel: "Guitar Hero 4". Och det var grymt kul! :-D Så i morgon så köper jag nog ett likadant! ;-)


(Vi har ju Guitar Hero 3. Där kan man spela en spelare eller två spelare, och båda spelar gitarr. Guitar Hero 4 kan man spela en, två, eller tre spelare. Och det är gitarr, trummor, och sång. Här är en länk till Guitar Hero 4 på Webhallen.)


Vid åttatiden sen så åkte Jimmy och jag hem till Farsta igen. Jimmy satte sig då framför datorn på sitt rum. Jag höll på och fixade med lite här hemma först. Sen så satte jag mig med min dator inne på Jimmys rum en stund.


Borzko jobbar sent i dag, och beräknar att vara hemma vid halvelvatiden först. Men i morgon så har han sin lediga dag.


(Två bilder från eftermiddagen och kvällen finns mobilbloggade sedan tidigare.)

Kommentarer
Postat av: jari

Ja vad ska jag säga det verkar vara liv o rörelse iallafall o det är ju alltid gott.

Av en slump hamna jag här då jag kollade efter bloggar i farsta o då var du/ni den enda men det var ju kul tycker jag, surfar mest runt o kollar bloggar då jag själv alldeles nyligen startade en egen sida.

Titta gärna in o säg vad du tycker.

Mvh Jari

2008-11-25 @ 22:30:08
URL: http://jarifixit.privatsida.se/
Postat av: pdd

Det heter väl ändå inte guitar hero 4? Det heter ju guitar hero world tour.

2008-11-26 @ 15:38:41
Postat av: Bim

---> Jari: Okej! Ska kolla in din sida också! :-)

2008-11-26 @ 21:24:40
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> PDD: Det har du helt rätt i! :-)

2008-11-26 @ 21:45:14
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0