Dagens Dagbok - Torsdagen den 20 november 2008 - Eftermiddagen.

I dag så hade jag ingen bil till jobbet. Bilen skulle in på service i dag, så Borzko körde mig till jobbet i morse, och sen så åkte han till Huddinge och lämnade in bilen till verkstan.


Efter att jag hade jobbat, så tog jag en promenad till Högdalen, på cirka en halvtimme. Och sen därifrån så tog jag bussen till Farsta.


Jimmy var hemma när jag kom hem. Han hade varit hemma från jobbet även i dag, på grund av sjukdom.


Borzko kom sen hem vid fyratiden. Han hade haft sin lediga dag i dag från jobbet. Först på morgonen så hade han alltså varit och lämnat in bilen. Sen hade han tagit hand om veckostädningen på dagen. Och sen hade han åkt iväg till verkstan igen på eftermiddagen för att hämta hem bilen.


Bilen var inlämnad för tiotusenmilaservice. Men en styrled byttes ut på den också, eftersom den var dålig. Och även termostaten byttes. Och cirka fyratusen kronor kostade det.


Vid halvfemtiden så åt vi alla tre middag tillsammans. En fika och en pratstund blev det också. Sen efter det så åkte Borzko iväg till sitt jobb för att hämta hem lastbilen inför morgondagens jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0