Sovmorgon i dag! ;-)


Ja, här sitter jag vid datorn, klockan sju en tisdag morgon... Känns ju lite konstigt! Men jag hade sovmorgon i en timme i dag. Sov till halvsex, istället för halvfem.

Nu sitter jag här vid datorn med ett stort glas kaffe, och ska strax ge mig i väg.

Jag ska vara hos min Husläkare på Farsta Vårdcentral klockan halvåtta. Jag har beställt tid för att jag har så mycket besvär med min artros i mina fötter.

Sen när jag är klar där, så åker jag förstås direkt till jobbet. Så jag berättar i eftermiddag hur det gick hos läkaren.

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hoppas att det gick bra hos läkaren och att du fick någonting som hjälper bättre mot värken.



Kramar

2008-11-18 @ 10:56:44
Postat av: Bim

---> Josefin: Tack! Du är alltid lika snäll och omtänksam! KRAM :-D

2008-11-18 @ 15:35:07
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

:)



Jag säger detsamma. Du uppmuntrar mig om jag är orolig eller ledsen. Det betyder väldigt mycket för mig :)



Kramar

2008-11-18 @ 17:15:06
Postat av: Bim

---> Josefin: Vilken tur att vi har varandra då! ;-D



Kramar i massor från mig! :-)

2008-11-18 @ 17:43:03
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vad glad jag blir när du skriver så.

Ja tur att vi har varann ;)



Kramar

2008-11-19 @ 15:28:45
Postat av: Bim

---> Josefin: :-D :-) ;-D ;-)

2008-11-19 @ 15:40:38
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0