Dagens Dagbok - Fredagen den 10 oktober 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet.  Borzko var hemma när jag kom hem. Han hade haft sin lediga dag i dag, som nästan alltid på fredagar. Och som också nästan alltid på fredagar, så hade han tagit hand om veckostädningen i dag.


När jag kom hem så blev det en fika och en pratstund tillsammans. Sen så höll jag på och fixade med lite allt möjligt här hemma. En stund vid datorn blev det också.


Vid fyratiden sen så kom Jimmy hem från jobbet. Han duschade då och gjorde sig i ordning.


Sen vid femtiden så kom Jenny hem från skolan, för att vara här i kväll, och sova här i natt.


Vi åt då middag tillsammans alla fyra vid femtiden. Jenny och Jimmy åt pizza från vår lokala pizzeria på gatan. Borzko åt rester från veckan från kylen. Och jag åt gröt.


Sen så satt vi alla fyra i köket i ungefär två timmar, till sjutiden. Vi åt, och sen så fikade vi. Och så pratade, pratade, pratade, och pratade vi. Jättemysigt att vara tillsammans alla fyra. Det blir ju inte så ofta nu för tiden. (Några bilder kommer lite senare i ett separat inlägg.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0