Dagens Dagbok - Fredagen den 3 oktober 2008 - Kvällen.

Vid halvsjutiden sen så stack Jimmy iväg till Centrum och till tunnelbanan. Han skulle hem till en kompis, tillsammans med några andra kompisar, och festa lite. Möjligtvis att dom skulle ut på krogen sen också.


Borzko och jag satte oss uppe i vardagsrummet, och så läste vi i varsin bok. Jag började att läsa i: "Bedragen" av Katerina Janouch.


Klockan åtta sen så satte vi igång teven, och så tittade och lyssnade vi på "Idol". Åt och en drack en massa gott gjorde vi också. För min del så blev det Ben & Jerrys Cookie Dough glass, Estrellas vickningschips, och två sorters Marabou mjölkchoklad: Amigo och Lakrits.


Efter första delen av "Idol" så satte vi igång en dvd-film. Det blev: "Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull".


Vid halvtolvtiden när filmen var slut, så återgick Borzko till sin bok, och jag satte mig med datorn en stund.

Kommentarer
Postat av: RS

Nå vad tyckte ni om Idol då? Var det rätt deltagare som åkte ut?

2008-10-04 @ 00:44:34
URL: http://kulturbloggen.com
Postat av: Jag

Ja det låter som om du har haft en mysig kväll!



www.metrobloggen.se/MISSecret

2008-10-04 @ 00:58:22
Postat av: Bim

---> RS: Jag vet faktiskt inte. Jag känner mig ovanligt oengagerad i år. Jag har ingen favorit, och inte heller någon som jag inte gillar. Får se om det blir annorlunda när dom riktiga fredagsfinalerna med teman börjar nästa vecka. Vad tyckte du då?

2008-10-04 @ 09:00:26
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Jag: Absolut! :-D

2008-10-04 @ 09:01:20
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0