Dagens Dagbok - Lördagen den 11 oktober 2008 - Eftermiddagen.

Sen så blev det allmänt slappande här. Jag satt större delen av eftermiddagen i köket. Satt en hel del med datorn och läste bloggar och nyheter. Och så började jag att läsa i en ny bok: "Jehåvasjäveln" av Henrik Pettersson.


Jimmy satt större delen av eftermiddagen i sitt rum. Mest framför datorn förstås. Men han satt också och pluggade en hel del lastbilsteori inför sitt prov på tisdag.


Borzko kom hem från gymmet vid ettiden. Han åt då lunch. Och sen så satt han också större delen av eftermiddagen i köket, och läste i kvällstidningen och sin bok.


Jenny jobbar ju i dag, mellan halvsju och halvfyra. Sen när hon slutar så åker hon hem till Jocke i Södertälje, tillbringar kvällen där med honom och Tindra, och sen så sover hon där.




För mig, Borzko, och Jimmy kommer eftermiddagen att fortgå som hittills, fram till strax före fyra.


Då vid strax före fyra så åker vi alla tre hem till min Mamma och Pappa i Örby. Och sen så går vi till Kinarestaurangen "Chendo" som ligger strax bredvid. Där bjuder Mamma och Pappa oss på middag.


Efter maten sen så åker Jimmy iväg för att möta upp med några kompisar, och ut och festa lite.


Jag och Borzko följer med Mamma och Pappa hem, och så blir det kortspel. Vi kommer att spela "Canasta" som vi alltid gör när vi träffas.


Har ingen aning om hur sent eller tidigt det blir i kväll, så jag vet inte om jag bloggar mer i dag, eller om det blir först i morgon. Kanske att jag skickar iväg något mobilbloggsinlägg.


Ha en trevlig lördagskväll allihopa! :-D


Och skriv gärna fler kommentarer! Scrolla ner och kommentera något eller några av mina femtio inlägg på förstasidan! Speciellt gärna det inlägget om vilken hårfärg som jag passar bäst i!

Kommentarer
Postat av: Niclas

Jag tycker hårfärgen är "cool".... Gör som jag... knall blond på sommaren. Och lite lugnare blekning på vintern:)... ha det gott... /N

2008-10-11 @ 20:52:01
URL: http://niclasorebro.blogspot.com/
Postat av: Bim

---> Niclas: Tack för berömmet! Och din idé är ju faktiskt en bra idé! :-D



Ha det bra du också! Och kul att du fortfarande är här och läser! :-)

2008-10-11 @ 21:39:02
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Niclas

Kollar alltid minst en gång i veckan vad "kullen" familjen sysslar med... :) /N

2008-10-11 @ 22:28:00
URL: http://niclasorebro.blogspot.com/
Postat av: Bim

---> Niclas: Det låter bra det! Jag kollar in din blogg också, även om jag är urusel på att kommentera! :-)

2008-10-11 @ 22:35:51
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0