Dagens Dagbok - Lördagen den 11 oktober 2008 - Morgonen + Förmiddagen.

I dag så larmade mobilen klockan halvåtta. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det gröt och kaffe till frukost, och så lite nyhetsläsning i datorn under tiden.


Klockan nio så gick Borzko upp. Han hade först gått upp klockan sex, och så kört Jenny till jobbet, och sen hade han gått och lagt sig igen. Nu, den andra gången som han gick upp, genomgick han sina morgonbestyr, och sen så åt han frukost. När han var färdig så gick han iväg till Farstahallen för att träna.


Jag höll på här på förmiddagen och fixade och grejade med lite allt möjligt här hemma. Satt förstås lite vid datorn också.


Satte mig sen och läste i min bok: "Bedragen" av Katerina Janouch, och läste också ut den.


Vid tolvtiden så vaknade Jimmy och gick upp. Och när han åt frukost, så åt jag lite lätt lunch. Vi satt och fikade och pratade en stund också. Sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0