Dagens Dagbok - Lördagen den 25 oktober 2008 - Eftermiddagen.

Vid tolvtiden så vaknade Jimmy och gick upp. Han åt då frukost, och jag åt lite lätt lunch samtidigt. En fika och en pratstund blev det också.


Sen så kom Borzko hem från gymmet vid ettiden. Och då åt han lunch och tog en fika, så då blev det ytterligare en fika och en pratstund för mig.


Borzko stack sen iväg med bilen, för att byta till dubbdäck på den.


Jag satte mig en stund inne i Jimmys rum. Vi satt båda med varsin dator.


Sen när Borzko kom hem från däckbytet på bilen, så satte han sig och läste i sin bok. Jag satte mig också och fortsatte att läsa i min bok: "... alla för en" av Maria Adolfsson.


Vid halvfemtiden sen så åkte Jimmy och jag iväg i bilen och åkte till McDonalds i Västberga och hämtade upp Jenny på jobbet.


Vi var hemma vid femtiden igen, och då åt vi middag tillsammans alla fyra. Och som så ofta så blev det mat från vår lokala pizzeria på vår gata. Jenny åt en kebabtallrik, och vi andra tre åt pizza.


Satt sen länge kvar i köket och pratade. (Mobilbloggad bild finns längre ner.)

Kommentarer
Postat av: vivan

trevlig helg önskar jag dig och din familj!

kramiz:)

2008-10-25 @ 18:36:39
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Vivan: Tack! Och det samma önskar jag dig! :-D

2008-10-25 @ 18:39:37
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0