Dagens Dagbok - Lördagen den 25 oktober 2008 - Morgonen och Förmiddagen.

I morse så larmade mobilen klockan halvåtta. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det lite nyhetsläsning i datorn.


Borzko gick upp klockan nio. Efter att han hade genomgått sina morgonbestyr, så åt vi frukost tillsammans, och hade en pratstund i köket.


Vid tiotiden sen så stack Borzko iväg bort till Farstahallen för att träna.


Själv så satte jag mig med datorn i köket, och så gjorde jag månadens tråkigaste uppgift: betalade räkningarna...


Höll sen på och plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma en stund.


Sen så satte jag mig uppe i vardagsrummet, och så började jag att läsa i en ny bok: "... alla för en" av Maria Adolfsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0