Dagens Dagbok - Lördagen den 4 oktober 2008 - Eftermiddagen.

Vid tolvtiden så vaknade Jimmy och gick upp. Han åt då frukost, och jag åt lite lätt lunch, sen så satt vi och fikade och pratade en stund i köket. Efter det så gick han och duschade och gjorde sig i ordning.


Vid ettiden sen så kom Borzko hem från gymmet. Han åt då lite lätt lunch, och jag tog en fika, och det blev en pratstund även nu.


Sen under eftermiddagen så blev det lite allmänt slappande för oss alla tre.


Jimmy satt mest på sitt rum framför datorn.


Borzko satt mest i köket och läste, i sin bok, och i Aftonbladet.


Och jag satt mest i köket med min dator, och höll på med allt möjligt i den. Läste lite i min bok också: "Bedragen av Katerina Janouch.


Vid fyratiden så blev det ännu en fika, för oss alla tre. (Mycket fikande i dag!) Vi åt några mackor då också, eftersom det kommer att bli en sen middag för oss i kväll.




Nu är klockan halvfem, och det blir väl lite fortsatt allmänt slöande här nu en stund till. Sen så ska vi väl börja att göra oss i ordning. Och om lite drygt en timme, vid kvart i sex, så går vi iväg mot tunnelbanan för att åka in till Hötorget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0