Dagens Dagbok - Måndagen den 6 oktober 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Gick bara in en kort stund, och sen så gick jag iväg till Centrum.


Först så gick jag till FrisörImperiet och bokade tid.


Sen så gick jag till Posten och hämtade ut mitt nya körkort.


Och sen så gick jag och köpte en namnsdagspresent till Jenny.


Sen så gick jag hem. Och när jag kom hem så höll jag på och fixade med lite allt möjligt här hemma. Pratade en hel del i telefon också. Och jag satt även lite med datorn.


Vid femtiden så kom Jimmy hem från jobbet, och då åt han och jag middag tillsammans. Efter det så duschade han och gjorde sig i ordning. Och sen så satte han sig på sitt rum framför datorn.


Jag höll på och grejade lite här hemma först. Och sen så satte jag mig i köket med datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0