Dagens Dagbok - Onsdagen den 01 oktober 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Gick bara in en kort stund, och sen så gick jag iväg till Centrum. Var på Wedins och köpte mig ett par svarta stövlar med höga skaft. Dom såldes för halva priset, och hade kostat 500:-. Så jag betalade alltså bara 250:- kronor för dom.


Jimmy slutade tidigare på jobbet i dag, så jag mötte upp med honom i Centrum, när han kom vid tretiden. Sen så gick vi till Telia-butiken, och så köpte sig Jimmy sin iPhone som vi var och tittade på i går.


Sen så gick vi hem, Jimmy duschade och gjorde sig i ordning, och sen så åt han och jag middag.


Vid femtiden så blev det en sväng till Centrum igen, och så hämtade jag ut mitt stora bokpaket med fjorton böcker från Bokus.


När vi kom hem sen så satte vi oss båda två i köket med våra datorer. Jimmy höll så klart på med sin nya iPhone. Och jag höll på med lite allt möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0