Dagens Dagbok - Onsdagen den 22 oktober 2008 - Dagens Jobb. (Uppdaterad)

Jobbade förstås som vanligt i dag också. Och i dag så var vi fulltaliga igen. (Utom Snurran förstås, som alltid jobbar fackligt på onsdagar och torsdagar.) Så jag var på dom platserna som jag ska vara den här veckan. Först så gjorde jag ren avloppen i diskrummet, som jag alltid gör på onsdagsmorgnar. Sen så var jag en stund i skalen och förberedde grönsakerna. Efter det så var jag i diskrummet och tog hand om förmiddagsdisken. Och slutligen så jobbade jag som andreman i lilla matsalen. När man är andreman i lilla matsalen, så går man också in en timme i diskrummet och hjälper till som tredjeman, under den värsta lunchrusningen.


Vi serverade thaigryta med kokt ris i dag. Och givetvis också vår salladsbuffé. Allt flöt på bara bra i dag, och ingenting speciellt hände.

(Uppdaterad)

Ja, just det! Jag fick ju fint besök på jobbet i morse! Jenny kom förbi, på väg från Södertälje, och mot skolan. För hon skulle hämta sin lånemobiltelefon från Visabilly som hon ska mobilblogga med. :-)

Kommentarer
Postat av: Snurran

Skönt att alla är på plats igen!

2008-10-22 @ 18:31:54
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, det vore ju skönt att få vara fulltaliga veckan ut nu! Och sen så kommer ju Höstlovet! :-)

2008-10-22 @ 18:50:29
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0