Dagens Dagbok - Onsdagen den 29 oktober 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma en stund sen när jag kom hem.


Vid halvtretiden så kom Jimmy hem från jobbet. Han hade slutat tidigare i dag, för det var så lugnt på hans jobb.


Vi gick sen båda till Centrum vid strax före tre, för att möta upp med Jenny som kom från Södertälje.


Sen så gick vi runt i några olika affärer. Jag handlade en parfym på Åhléns och två rullar silvertejp på Clas Ohlsson. Jimmy handlade ett spel, på Game, till sitt Playstation 3. Vad Jenny handlade skriver hon nog om i sin egen blogg.


När vi var klara så gick vi hem. Och så gick vi ner till källaren och hämtade upp alla grejer som tillhör Jenny, och som hon ska ha med sig till Tumba.


Sen så åt vi middag tillsammans. Efter det så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Och sen så satte han sig på sitt rum och spelade sitt nya spel.


Jenny satte igång med att rensa och packa sina saker i sitt rum, inför flytten.


Jag höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma, och sen så satte jag mig med datorn i köket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0