Dagens Dagbok - Söndagen den 12 oktober 2008 - Kvällen.

Och sen så fortsatte kvällen i samma slöande och slappande som eftermiddagen.


Jag satt kvar inne på Jimmys rum, med min dator och min bok. Läste ut boken: "Jag tror vi behöver prata faktiskt" av Jon Jefferson Klingberg. (Recension kommer som vanligt i ett separat inlägg.) Läste bloggar och läste nyheter också. Försökte att blogga också, men Blogg.se strulade så mycket i kväll, så det gick inte så bra.


Jimmy satt vid datorn mest, och pluggade också sin lastbilsteori.


Vid åttatiden så flyttade jag ut i köket med min dator, för Jimmy skulle gå och lägga sig i sängen och kolla på teve. Jag satt i köket en stund och försökte att blogga även då, men det funkade inte.


Jag gick och la mig i stället, och började på ytterligare en ny bok: "En härlig bok" av Mia Törnblom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0