Dagens Dagbok - Söndagen den 12 oktober 2008 - Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan åtta i morse. Jag gick då upp, duschade och gjorde mig i ordning.


Borzkos mobil larmade klockan nio. Och han gick då upp och duschade och gjorde sig i ordning. Han hade gått upp en första gång, precis som i går, klockan sex, och skjutsat Jenny till jobbet. Sen när han kom hem så gick han och la sig och sov vidare.


Jimmy skulle ha sovit till tolv, som han nästan alltid gör på helgerna. Men han var hemma tidigt i går kväll, redan vid ettiden, så han vaknade vid niotiden och kunde inte somna om. Så han gick upp vid niotiden också.


Det blev frukost för oss alla tre, vid halvtiotiden. En fika och en pratstund förstås också. Efter det så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning, och satte sig därefter på sitt rum. Borzko gick iväg till Farstahallen för att träna, även i dag. Jag satte igång med att plocka och fixa med lite allt möjligt här hemma. Varvade lite med datorstunder också.


Jimmy satt sen på sitt rum större delen av förmiddagen. Han satt vid datorn, och han pluggade också inför lastbilskörkortet.


Jag satte mig och läste en stund, och läste ut boken: "Jehåvasjäveln" av Henrik Pettersson. Recension kommer som vanligt i ett separat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0