Dagens Dagbok - Söndagen den 5 oktober 2008 - Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan åtta i morse. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Borzko gick sen upp klockan nio, och genomgick sina morgonbestyr. När han var klar sen så åt vi frukost tillsammans.


Borzko gick sen bort till Farstahallen för att träna. Jag höll först på här hemma och fixade med lite allt möjligt. Sen så satte jag mig i köket med datorn en stund.


Efter det så gick jag upp till vardagsrummet och så tittade jag på en del av "Stjärnor på is" som jag hade inspelat från i går kväll.


Utanför fönstret var det spöregn och hård blåst... :-(


Kommentarer
Postat av: Maria, kiruna

Tyckte Stjärnor på is var helt ok, men det var lite väl mycket reklam så programmet kändes mycket längre än vad det var egentligen. här har det snöat men det lär nog inte stanna lite för tidigt tycker man än.

2008-10-05 @ 16:06:31
Postat av: Bim

---> Maria, Kiruna: Okej. Eftersom jag såg programmet i efterhand, så spolade jag ju förbi reklamen, så jag tänkte faktiskt inte på om det var mycket reklam.



Snö... Stackars er... :-/

2008-10-05 @ 16:11:59
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Dorre

Varför har du så blinkande annonser.

Tyvärr tycker jag att de är jättestöriga.

Ett tips är att flytta dem till ett ställe där

man inte har den här typen av annonser.

2008-10-05 @ 17:55:57
URL: http://dorredee.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Dorre: Jag har ju min design och mina annonser genom Spotlife. Så jag kan inte påverka hur annonserna ser ut och vilka jag har. Om jag tröttnar på dom, så slutar jag hos Spotlife, och då blir det inga annonser alls.

2008-10-05 @ 18:44:16
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0