Dagens Dagbok - Torsdagen den 9 oktober 2008 - Kvällen.

Sen så satt jag i köket större delen av kvällen. Jag satt med datorn en del och bloggade, läste bloggar, och läste nyheter. Och jag höll också givetvis på och "lekte" med min nya kamera.


Jimmy satt större delen av kvällen på sitt rum. Mest framför datorn förstås. Han kollade även på sina nerladdade serier. Och han pluggade lite lastbilsteori.


En kvällsfika i köket vid halvniotiden blev det också för mig och Jimmy.


Borzko kom inte hem från jobbet förrän vid niotiden. Middag hade han redan ätit, så han duschade bara och gjorde sig i ordning.


Jenny är hemma hos Jocke i kväll.


Och i morgon så är det fredag! Wiieee!!!! ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0