Det här har jag ätit i dag, måndagen den 6 oktober 2008.


Frukost:

Två stycken wasa sport plus knäckebrödsmackor med kavli mildost och gul och röd paprika på. (Glömde att fotografera i morse, så det är ett kort från förra måndagen.




Lunch:
Vi serverade kycklingwok i dag, och självklart så finns det då ett vegetariskt alternativ till mig. Men jag valde ändå att, som nästan alltid, "bara" äta från vår salldsbuffé. I dag blev det sex olika saker: rivna morötter, basilikadressing, blandad vetesallad, kikärtor med rödlök, soltorkade tomater, blandad couscoussallad med bland annat fetaost i.




Eftermiddagsfika:
Till mellanmål på jobbet så åt jag ett päron + en liten hemgjord bulle med dadlar i, som en av kollegerna hade bakat.




Middag:
Till middag i dag så åt jag bara två rostade limpmackor + två tjocka skivor ost. (Ja, jag VET att det är en dålig middag, men jag har ätit så mycket i helgen, så jag klarar mig nog!)



(Inget kvällsmål i dag.)


(Dryck under dagen och kvällen: kaffe, te, fun light, och vatten.)


(Klicka på bilderna så blir dom större.)


Anna, Natalie, Lousie och Fia ville att jag skulle fortsätta att blogga om vad jag äter, så då gör jag väl det då! ;-D


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag tycker också att det är kul att läsa om vad du äter! Du ska inte fortsätta med dagens fråga också..?



2008-10-06 @ 21:12:28
Postat av: Bim

---> Petra: Kul att du också gillar min "Dagens Mat"! Jag kommer nog att fortsätta med det.



"Bim Frågar" har jag också tänkt att ta upp lite då och då. Men ibland så är det svårt att komma på frågor! Jag ska tänka till lite mer där, och försöka att ha det oftare! :-)

2008-10-06 @ 21:17:34
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: emma

jag bara undrar du verkar spendera mycket pengar, och även bjuder barn hit o dit på allt möjligt! tjänar du så bra på ditt jobb? eller är du helt enkelt bra på att spara?

2008-10-06 @ 22:08:25
Postat av: Bim

---> Emma: Nej, jag tjänar inte bra på mitt jobb. Och jag är inte bra på att spara. Däremot så har jag ärvt en hel del pengar som jag tar av vid såna tillfällen.

2008-10-07 @ 19:54:14
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0