Från min lilla stora Tufsan.


Jenny sov ju här hemma i Farsta i natt. Och när jag kom hem från jobbet i dag, så låg det här på bordet:





Det är en liten kastanj, som hon har plockat till mig.

När Jimmy och Jenny var små, så plockade vi alltid kastanjer på hösten, som dom lekte med. Sen dess har jag ofta haft en kastanj i jackfickan. Det har jag fått från min Mamma. Hon är skrockfull och säger att det betyder tur, och att man håller sig frisk då, och att det skyddar mot reumatism. Inte för att jag tror på det, (och det skyddar ju definitivt inte mot artros!) men jag har ofta haft en kastanj i fickan, mest för att dom är sköna att hålla i, som typ stresskulor.

Kommentarer
Postat av: Jenny Kullin

Jag kommer ihåg din jeansjacka med kastanjen :) Älskar dig !

2008-10-08 @ 21:33:25
URL: http://jennykullin.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Jenny "Tufsan" Kullin: Ja, precis! Jag hade ju alltid en kastanj i min jeansjacka som jag jämt hade! ÄLSKAR DIG OCKSÅ! :-)

2008-10-09 @ 18:29:07
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0