Dagens Dagbok - Fredagen den 24 april 2009 - Arbetsdagen.

Jobbade som vanligt även på denna veckans sista arbetsdag. Och precis som tidigare i veckan så var jag först en stund i skalen och förberedde grönsakerna. Sen så var jag i diskrummet och tog hand om morgondisken. Efter det så jobbade jag som tredjeman i disken. Och slutligen så dukade jag fram till mellanmålet.


Vi serverade spaghetti och köttfärssås i dag. Och vår salladsbuffé.


Fulltalig personalstyrka var vi i dag också. Allt flöt på bara bra. Och ingenting speciellt hände i dag på jobbet.


Eftermiddagsfikat tog vi utomhus i solen i dag också.


Och så kom veckans bästa stund! Fredag eftermiddag klockan två! Och vi fick gå hem och fira helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0