Dagens Dagbok - Fredagen den 3 april 2009 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet som vanligt. Eller rättare sagt så kom Jimmy och hämtade mig efter jobbet med min bil. Han hade även kört mig till jobbet på morgonen. För han hade jobb den här dagen, och behövde komma hem så fort som möjligt eftersom han skulle bort på kvällen.


När vi kom hem så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Och sen så packade han ner lite grejer. Och sen så gick vi båda två till Centrum. Jimmy gick till tunnelbanan för att åka in till stan och möta upp med några kompisar, och sen så skulle han så småningom vidare mot Viktingterminalen för att åka på kryssning till Åland. Jenny, Jocke, och massor med andra skulle också med.


Jag gick till Centrum för att handla till kvällen. Jag handlade paket till vår lilla presentlek som vi skulle ha. Det blev fyra paket för vardera tjugo kronor stycken. Vi hade kommit överens om att handla så många paket som möjligt för cirka femtio kronor. Men mitt bidrag blev fyra paket för åttio kronor.


Jag var också in på Hemköp och handlade lite matvaror och lite gott att ha med mig att äta och dricka på kvällen.


Sen gick jag hem och höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma. Och sen vid halvsextiden så åkte jag iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0