Dagens Dagbok - Lördagen den 18 april 2009 - Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan halvåtta i morse. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn blev det sen.


Jimmy gick upp klockan åtta, genomgick sina morgonbestyr, och åkte sen i väg för att jobba extra i dag mellan nio och två.


Borzko gick upp klockan nio, gjorde sina morgonrutiner, och gick sen iväg till Farstahallen för att träna på gymmet.


Jag hade tänkt mig att ge mig ut på en förmiddagspromenad. Men det var molnigt, blåsigt, och endast fem grader ute... Kände mig lat och frusen i dag, och bestämde mig för en hemmadag med lite nytta och mycket nöje.


Så sen varvade jag förmiddagen med lite allmänt fixande med hushållsgöromål här hemma, med datorstunder, och bokläsning. Läste ut boken: "Den döende dandyn" av Mari Jungstedt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0