Dagens Dagbok - Måndagen den 13 april 2009 - Eftermiddagen.

Jimmy och jag kom sen hem vid ettiden. Borzko hade då alldeles nyss kommit hem från jobbet.


Borzko och Jimmy monterade min nya cykeldator till mig.


Sen så stack Borzko och Jimmy iväg med bilen. Dom skulle till Wash & Drive i Fagersjö för att tvätta bilen. Sen så skulle dom till OKQ8 för att tanka bilen, och kolla allt på den. Och sen så skulle dom till Bauhaus i Länna för att köpa rengöringsmedel till vår uteplats och våra utemöbler, och också olja/lasyr till uteplatsen och utemöblerna.


Jag tog min cykel och cyklade ut på årets första cykeltur för att testa min nya cykeldator. Det blev en kort liten tur bara. Jag cyklade i lite drygt en halvtimme, och det blev bara lite drygt sex kilometer. Och cykeldatorn fungerade bra.


En glass blev det på vägen också. Fjärde nyheten för i år smakade jag, en Sandwich Stracciatella.


När jag kom hem igen så höll jag återigen på och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma.


Borzko och Jimmy kom sen hem igen, och då åt vi alla tre middag tillsammans vid fyratiden. En fika efter blev det också.


Sen efter maten så satte jag mig uppe i vardagsrummet med datorn i knäet.


(Några fotografier från eftermiddagen kommer lite senare i ett separat inlägg.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0