Dagens Dagbok - Måndagen den 20 april 2009 - Kvällen.

Mötte upp med syrran i Skanstull, och gick till Frans Schartaus gymnasiums aula. Vi fick våra favoritplatser längst fram som vanligt. Satt och pratade i en timme och väntade på att "Kör för alla!" skulle börja.


Halvsju satte det igång. Och det var lika roligt som vanligt! Vi tränade på dom elva låtarna som vi sjunga på konserten i Berwaldhallen den tionde maj. Kören sjunger sju låtar själva, och så körar vi bakom Caroline på fyra av hennes låtar.


I dag höll vi på i lite drygt en kvart extra. Sa sen hejdå till syrran, och gick till tunnelbanan. Kom hem vid kvart i nio.


Ingen var hemma när jag kom hem. Jimmy var hemma hos Jenny och Jocke. Dom tre, plus en kompis till Jocke, hade ätit middag ihop, och sen tittade dom på derbyt mellan Hammarby och Djurgården på teve.


Borzko såg också på fotbollen, fast live. Han var på Råsunda tillsammans med några kompisar.


Jag satte mig vid datorn när jag kom hem. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa i min nya bok som jag började på i dag på vägen till kören. Det är boken: "Försvinnanden" av Jodi Picoult.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Okej, tack så jättemycket för tipset! :)

2009-04-21 @ 16:10:46
URL: http://amandaahh.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Amanda: Varsågod! Det var så lite så! :-D

2009-04-21 @ 16:23:23
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Oj det är ju snart. Vad tiden gått snabbt sedan du började i kören, då kändes maj låååångt borta.



Kram

2009-04-22 @ 10:57:03
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, det är så snart! Vi har bara två träningstillfällen kvar nu innan konserten! :-D

2009-04-22 @ 17:17:15
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0