Dagens Dagbok - Måndagen den 6 april 2009 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Ingen var hemma när jag kom hem i dag. Borzko jobbade som vanligt. Och Jimmy hade fått jobb i dag.


Jag gick direkt ut på promenad när jag kom hem. Strålande sol, klarblå himmel, lite blåsigt, och cirka tretton plusgrader. Underbart promenadväder alltså.


Jag gick i cirka en timme runt omkring i Farsta. Hittade årets första blåsippor i dag också. (Bild kommer senare.)


När jag kom hem sen så höll jag på och fixade med lite allt möjligt här hemma. Satt lite vid datorn också. Och så åt jag middag för mig själv vid halvfyratiden. Sen gjorde jag mig i ordning för att åka in till "Kör för alla!".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0