Dagens Dagbok - Tisdagen den 7 april 2009 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Jimmy var hemma när jag kom hem. Han hade i och för sig jobbat i dag också, men slutat redan vid ettiden.


Jag gick direkt ut på en promenad när jag kom hem. Gick även i dag runt omkring i Farsta i cirka en timme. Strålande sol, klarblå himmel, lite blåsigt med rätt så kylig vind, cirka tolv plusgrader.


I dag hittade jag årets första vitsippor! (Bild kommer lite senare.)


När jag kom hem så gick jag upp och satte mig på den övre balkongen och solade ansiktet i cirka en timme.


Sen vid fyratiden så åt Jimmy och jag middag tillsammans.


Efter det så höll jag på här hemma och fixade med diverse hushållsgöromål.

Kommentarer
Postat av: Therése

Vadan solandet?! Du har ju BUS! :)

2009-04-08 @ 10:47:26
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Bim

---> Therése: Ja, men liiiite solande måste jag väl få!? Jag har ju skippat solariesolandet! Men lite solande i den riktiga solen, det måste jag ha! ;-)

2009-04-08 @ 17:30:47
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0