Dagens Dagbok - Torsdagen den 2 april 2009 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Och Jimmy var hemma även i dag när jag kom hem. Han hade i dag också varit ledig på grund av arbetsbrist.


Vi stack iväg nästan direkt när jag kom hem, mot Jenny i Tumba.


När vi kom dit så lämnade vi av en väska som Jenny skulle låna av mig, plus några andra smågrejer.


Sen så gick både jag, Jimmy, och Jenny, ut på en promenad. För det var ju även i dag ett underbart vårväder för tredje dagen i rad. Cirka tolv plusgrader, soligt, och bara lite blåsigt.


Vi promenerade ner till Tumba Centrum. Och så gick vi till ett café och satte oss och fikade. Jag tog en kaffe latte med chokladsmak + en glasstrut.


Sen så satt vi där och pratade en stund. Så småningom så kom Jocke dit direkt från jobbet. Då gick vi alla till Ica och handlade lite matvaror.


Och så tog vi alla fyra en promenad hem till Jenny och Jocke.


När vi kom hem dit så hjälptes vi åt vi middag. Och efter middagen så fikade vi.


Vid sjutiden sen så åkte Jimmy och jag hem till Farsta igen.


(Bilder från eftermiddagen kommer strax i ett separat inlägg.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0