Dagens Dagbok - Torsdagen den 23 april 2009 - Arbetsdagen.

Jobbade som vanligt i dag också. Och i dag så var mina arbetsuppgifter samma som gårdagens. Först en stund i skalen på morgonen och förberedde grönsakerna. Sen i disken och fixade morgondisken. Efter det i disken som tredjeman under lunchserveringen. Och slutligen så dukade jag mellanmålet.


Vi serverade köttsoppa i dag. Och vi hade mjukt bröd och pålägg till. Och som alltid också vår salladsbuffé.


Fulltalig personalstyrka var vi dag också. Allt flöt på bara bra. Och ingenting speciellt hände.


Jo förresten! Det blev årets första eftermiddagsfika utomhus i dag! Härligt!

Kommentarer
Postat av: Snurran

Ja idag var det riktigt skönt även i skuggan! Synd att jag missade premiären :-/

2009-04-23 @ 21:16:47
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Njae, det blåste mycket i skuggan just då. Så jag hade inte velat sitta i skuggan på kajen med M, C, och A.



Jag, N, och S satt i dörrhålet i solen.



A-M, och K satt inne själva.

2009-04-23 @ 21:21:39
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0