Dagens Shopping - 090423 - Böcker från Bokus.





Kommentarer
Postat av: Tjej

Åhh alex schulmans bok är verkligen bra!!

2009-04-23 @ 22:40:14
Postat av: Bim

---> Tjej: Kul att du tycker det! För jag ser verkligen fram emot att läsa den! Det blir nog nästa bok! :-)

2009-04-24 @ 19:45:01
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar också att läsa och brukar se vad du har på gång. Undrar om du sparar alla böcker och hur du organiserar dina bokhyllor på bästa sätt? Själv tycker jag att det kan bli lite trångt i mina hyllor.

2009-04-26 @ 17:34:22
Postat av: Bim

---> Anonym: Kul att du kollar in vad jag har på gång!



Jag sparar alla mina böcker.



Det enda jag organiserar mina böcker i, det är att jag har alla inbundna i vardagsrummet, och alla pocket i sovrummet.



Trång blir det... Köper fler och fler bokhyllor hela tiden...



Organisera borde jag göra. Skulle helst vilja ha i bokstavsordning, men jag orkar aldrig ta tag i det. Det är himla jobbigt när jag letar efter böcker... Kan ta evigheter att hitta ibland! ;-)



2009-04-26 @ 18:46:49
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0