Sol, sol, strålande sol! :-D


Klockan sju i morse var det 8,5 grader. Nu klockan halvnio är det 12,5 grader. Solen lyser från en klarblå och molnfri himmel. Och det verkar inte blåsa så mycket.

Jag ska äta lite frukost nu, och ta en fika, och sen vid niotiden så ska jag ge mig iväg ut på en promenad. Jag tror att jag ska gå in till stan. Kanske äta en Ben & Jerrys-glass på det nya caféet i Gamla Stan. Kanske gå till Kungsträdgården och se om dom japanska körsbärsträden har börjat att blomma. Kanske sätta mig någonstans och fika, sola, och läsa.

Borzko jobbar, och kommer väl hem någon gång på eftermiddagen. Jimmy sov över hemma hos en kompis i natt, så han är inte heller hemma.

(Det enda molnet på min himmel är att Jenny är sjuk... Det är så tråkigt... Och jag blir lite orolig för henne... )

Ha en bra dag allihopa nu. Vad ni än gör. Twitter-uppdateringar kommer förmodligen under dagen. Och kanske också någon mobil-bloggning.

Kommentarer
Postat av: Sanna

väldigt skönt med sol redan nu ute =)

Du får skriva vad du tyckte om cafét sen om du går dit :D

2009-04-25 @ 09:27:28
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Sanna: Jag var på Ben & Jerrys Caféet! Till och med två gånger! ;-D Bilder och text kommer senare!

2009-04-25 @ 18:58:07
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0