Vilken härlig helg det har varit! :-D


Ja, vilken jättehärlig helg det har varit! Jag känner mig verkligen glad och nöjd över helgen. Här är en del som jag känner mig glad och nöjd över:

- Vädret: varmt och soligt, med klarblå himmel och varma vindar.
- Promenerade in till stan i går.
- Läst en del.
- Bloggat lagom, femton inlägg.
- Fotograferat massor.
- Bloggat fyrtiotre fotografier.
- Fikat med Mamma och Pappa.
- Promenerat i stan med Jimmy.
- Haft myskväll med Borzko på lördagskvällen.
- Hjälpt Jenny med handling i dag.
- Fikat med Jenny, Jocke, och Tindra.
- Ätit och druckit gott.
- Fina naturupplevelser.
- Varit på Ben & Jerrys Caféet.
- Tittat på japanska körsbärsträden i Kungsträdgården.
- Gått över tjugofyratusen steg i går.
- Fått tulpaner av Borzko.
- Köpt en krya-på-dig-blomma till Jenny.
- Jenny verkar att må lite bättre nu.

Och säkert en massa annat som jag inte kommer ihåg just nu!

I morgon så är det ju då tyvärr måndag och jobb igen... Men måndag innebär ju också "Kör för alla!", så därför gillar jag ju faktiskt måndagar också! Kort arbetsvecka är det den här veckan, bara fyra dagar, och sen är jag ledig i tre dagar! Och vi får hålla tummarna att det blir lika fint väder då, som det har varit den här helgen. För i så fall så blir det nog kanske årets första grillning för oss då!


Kommentarer
Postat av: Mia

Varsågod! :) Ja din blogg följer jag nästan varje dag ;> Har dförsökt övertala mamma att börja blogga, men det går nog inte så bra.. ;b Hon har ingen dator mer än på jobbet och när jag kommer hem varannan helg (med bärbara) ;b

2009-04-26 @ 19:39:52
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Mia: Jag tycker i alla fall att det är jättekul att du gillar min blogg! Och att du följer den nästan varje dag! Och om du lyckas övertala din mamma att börja blogga, så får du säga till mig, så ska jag läsa den! :-)

2009-04-26 @ 20:22:16
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0