Dagens Dagbok – Onsdagen den 19 augusti 2009 – Eftermiddagen + Kvällen.

 

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på här hemma en stund och fixade med lite allt möjligt.


Jimmy slutade tidigt i dag, och kom hem vid tretiden.

 

Vid fyratiden så åt vi två middag tillsammans. En fika och en pratstund blev det också.

 

Sen så satte jag mig uppe på vår övre balkong, i eftermiddagssolen, och läste i min bok. Satt sen där, större delen av tiden, fram till sjutiden, då solen försvann bakom huset framför.

 

Då flyttade jag ner till köket istället, och varvade mellan boken och datorn.

 

Borzko kom hem från jobbet vid åttatiden. Han åt då middag, och Jimmy och jag tog en kvällsfika samtidigt, och vi satt sen alla tre och pratade i köket.

 

Resten av kvällen ägnade jag åt boken igen. Borzko tittade på sport på teve. Och Jimmy satt framför datorn.

 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Imorgon är det fredag ;-)



Hoppas att veckan gått ganska bra och att det inte känns allt för eländigt.



Kram

2009-08-20 @ 13:17:34
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Ja! I morgon så är det redan fredag! Veckan har gått jättebra! Det är alltid värst innan! ;-D Kram! :-)

2009-08-20 @ 17:44:28
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0