Dagens Dagbok – Tisdagen den 18 augusti 2009 – Eftermiddagen.

 

Åkte hem direkt efter jobbet. Jimmy hade slutat tidigt i dag, och var redan hemma när jag kom hem. Var bara hemma en kort stund, och sen så åkte vi båda två iväg i hans bil, och så hämtade vi upp min mamma och pappa. Efter det så åkte vi till Älvsjö station, och så hämtade vi upp Jenny där.

 

Sen så åkte vi alla fem hem till min systerdotter Maria och hennes fästman Patric, för att titta på deras sex dagar gamla dotter.

 

Lilla Nova var helt underbart söt. Otroligt vacker liten bebis med massor av svart hår. Jag fick hålla henne en lång stund, och det var fantastiskt.

 

Vi fikade, och vi pratade, och vi uppvaktade Nova, Maria, och Patric med blommor och presenter.

 

Efter ungefär en och en halv timme så kramades vi hejdå och åkte därifrån. Först släppte vi av Jenny vid Älvsjö station, och sen så körde vi hem mina föräldrar.

 

När Jimmy och jag kom hem igen så åt vi middag.

 

(Jag har fått lov att blogga fotografier på Nova, och dom kommer i ett separat inlägg lite senare).

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0