Dagens Dagbok – Torsdagen den 20 augusti 2009 – Eftermiddagen.

 

Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Borzko var hemma när jag kom hem, för han hade sin veckans lediga dag i dag. Vi tog en fika och en pratstund när jag kom hem.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid tretiden i dag. Vi åt sen alla tre middag tillsammans redan vid halvfyratiden, eftersom dom skulle iväg sen.

 

När vi var klara med middagen så stack sen både Borzko och Jimmy iväg med båda bilarna. Dom skulle till en bilverkstad, där några kompisar till Borzko håller till, och kolla upp några grejer på båda bilarna.

 

När dom hade åkt så gick jag upp och satte mig i den underbara eftermiddagssolen på vår övre balkong, och så började jag att läsa i en ny bok.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0