Dagens Dagbok – Fredagen den 25 december 2009 – Morgonen + Förmiddagen + Eftermiddagen.


I morse så larmade mobilen klockan halvåtta, och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Borzko gick sen upp vid niotiden och genomgick sina morgonbestyr. Vi åt sen frukost och satt och pratade en stund.

 

Borzko åkte sen iväg med bilen en stund till OKQ8 och tankade, kollade allt på den, och fixade lite.

 

Jag höll på och fixade med lite här hemma. Och jag satt också lite med datorn.

 

Vid halvtolvtiden så gick Jimmy upp, och han åt då frukost, och Borzko och jag åt lite lunch samtidigt.

 

Sen vid halvettiden så åkte vi alla tre iväg i bilen till Heron City i Kungens Kurva. Vi hade bokat biljetter till filmen: ”Avatar – 3D”, klockan två. Vi hämtade ut våra biljetter, och sen så gick vi runt lite och kollade på MediaMarkt i väntan på att filmen skulle börja.

 

Filmen var två timmar och fyrtiofem minuter lång. Recension kommer i ett separat inlägg som vanligt.

 

Vi kom hem till Farsta igen vid halvsextiden. Borzko hade då börjat att må lite dåligt, och ville inte ha någon middag, utan gick och la sig i sängen för att vila.

 

Jimmy och jag åt middag, och det blev rester från gårdagens julmat. Sen så satte vi oss båda två med våra datorer.

 

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

Oj, stackars Borzko, hoppas att han snart mår bättre :-/

2009-12-26 @ 11:01:28
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Han sov i femton timmar, och nu mår han jättebra! :-D

2009-12-26 @ 11:06:46
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0