Dagens Dagbok – Lördagen den 19 december 2009 – Eftermiddagen + Kvällen.


Under den första halvan av eftermiddagen, så höll jag mest på och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma. Tre maskiner tvätt, tre maskiner tumling, och en maskin disk, blev det bland annat.

 

Vid halvtvåtiden så gick jag en sväng till Bokia i Centrum, för att träffa Carin Hjulström och Paolo Roberto. Men det har jag redan skrivit om i ett separat inlägg här nedanför.

 

Sen vid tvåtiden så kom Borzko hem från jobbet, efter sina fyra timmars extrajobb.

 

Eftersom vi alla tre hade missat att äta lunch i dag, så åt vi en tidig middag i dag, redan vid halvfyratiden.

 

Det blev hämtmat från vår lokala pizzeria på gatan, Pizzeria Americana. Jag åt en grekisk sallad. Och Borzko och Jimmy åt varsin pizza och varsitt vitlöksbröd med ost.

 

Efter maten så satte sig Jimmy på sitt rum, framför datorn. Jag och Borzko satte oss uppe i vardagsrummet och läste i varsin bok. Jag fortsatte i boken ”Fyrvaktaren” av Camilla Läckberg.

 

Vid strax före åtta så satte vi oss sen alla tre i vardagsrummet och tittade på en dvd-film. Det blev filmen ”Hangover”. Recension kommer i separat inlägg som vanligt.

 

Efter att filmen var slut, så gick Jimmy ner till datorn på sitt rum igen. Borzko och jag tittade då på ”Robinson”, som jag hade spelat in tidigare.

 

Och efter det så läste vi återigen i våra böcker. Jag läste ut boken som jag höll på med, och efter det blev det datorn.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0