Dagens Dagbok – Måndagen den 7 december 2009 – Kvällen.


Gick iväg vid halvfemtiden till centrum och till tunnelbanan. Åkte till Skanstull och gick till Frans Schartaus Aula, och mötte upp med syrran där vid femtiden. Halvsex släppte dom in, och vi fick våra favoritplatser längst fram i dag också. Satt sen och pratade i en timme, tills det började klockan halvsju.

 

(Bloggar om ”Kör för alla!” i ett separat inlägg).

 

Kvart i åtta var det slut, och jag gick till tunnelbanan och åkte hem. Kom hem vid kvart över åtta, och då var Jimmy hemma. Borzko jobbade sent i dag, och hade inte kommit hem.

 

Jimmy och jag drack glögg och åt kanelknäcke när jag kom hem. Och satt en stund i köket och pratade.


Efter det så satte jag mig vid datorn en stund.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0